• <Подробнее см. Intel.com

Розробка проектів

Розробка проектів

Уявіть собі навчальний клас, де:...

Першокласник каже: «Не можу дочекатися, коли побачу крокодила у зоопарку та покажу мою книжку працівнику зоопарку. Може той крокодил вчетверо більший за мене!»

Учень п’ятого класу запитує: «Цікаво, чи можуть тюльпани розквітнути на Алясці? Запитаю про це моїх друзів електронною поштою.»

Учень старшого класу каже: «Телеконференція зі студентами університету безумовно підвищить авторитет нашого дослідження щодо використання активованого вугілля як сорбенту. Можливо варто опублікувати наш звіт?»

Вчитель середньої школи відзначає: «Організований хаос в моєму класі приносить свої плоди. Мої учні показали глибоке розуміння екосистем та створили власний інформаційний бюлетень про те, що кожен з нас може зробити для захисту навколишнього середовища і його мешканців. Тепер вони не можуть дочекатися, коли зможуть представити результати своєї роботи в міській раді з охорони природи.»

Використовуючи різні методи оцінювання та освітні стандарти як орієнтири у навчанні, вчителі використовують проектний підхід для залучення учнів до автентичної роботи та розвитку необхідних у 21 сторіччі навичок спільної роботи, вирішення проблем і критичного мислення. За умов добре продуманного плану, навчальна програма, заснована на проектному підході, допоможе учням досягти високих результатів, а вчителі отримають корисний досвід.

Визначення навчання на основі проектного підходу 

Навчання за методом проектів – це модель навчання, орієнтована на інтереси учня. Засвоєння знань та опанування навичок здійснюється через виконання завдань , що заохочують дослідницьку діяльність, результати якої представлені конкретними продуктами. Навчальний процес, що базується на проектному підході, скеровується Основними запитаннями, які ми ставимо школярам під час навчання. Саме вони пов’язують освітні стандарти та мислення вищих рівнів з реальним світом. 

Метод проектів включає різні навчальні стратегії для того, щоб залучити до навчального процесу всіх учнів незалежно від їх індивідуального стилю, темпу та профілю навчання. Часто учні співпрацюють з зовнішніми експертами або членами громади у пошуку відповідей на проблемні питання задля усвідомлення навчального матеріалу та визначення способів та можливих сфер його практичного застосування. Для підтримки навчального процесу використовуються новітні технології, а для моніторингу діяльності учнів та їх результатів у процесі роботи над проектом - різні типи оцінювання. 

Характеристики проектів > 
Дізнайтеся більше про елементи, які використовуються у процесі планування проекту. 

Планування проектів > 
Отримайте допомогу з розробки та оцінювання проекту для вашого класу. Знайдіть тут ідеї та шляхи покращення ваших навчальних проектів. 

Запитання, що допомагають навчанню >
Довідайтесь про те, як Ключові, Тематичні та Змістові запитання викликають інтерес учнів до навчання і спрямовують їх до мислення на більш високих рівнях. 

Проекти в дії >
Прочитайте про перехід від традиційного навчального процесу до навчання з використанням методу проектів. Подивіться, як вчителі долають труднощі, які виникають в процесі цього переходу.

Розробка проектів