• <Подробнее см. Intel.com

Стратегії навчання

Стратегії навчання

Учні мислять

Уявіть собі школу, в якій...

Третьокласник говорить: «Коли я прийшов до нової школи, спочатку мені було дуже страшно». «Тепер я добре розумію, як було іммігрантам, коли вони тільки приїхали до Америки».

П'ятикласник запитує: «Скільки обговорень нашого звіту з екосистем ми проведемо в класі?» Я вже закінчив роботу над З-Х-Д таблицею та хочу обговорити її, перш, ніж почну роботу над проектом.

Семикласник запитує: «Чи могли б ми сьогодні обговорити одне питання в нашій групі?» Я не зовсім розумію, як треба переводити дроби у відсотки, однак я думаю, що мені зможуть допомогти розібратися з цим.

Одинадцятикласник говорить: «Я думаю, інформаційний листок, який я підготував, практично готовий. Я хочу додати туди ще дві ілюстрації та після цього його можна роздавати.»

У класі, у якому щодня використовуються різноманітні навчальні стратегії (технології), учні глибоко мотивовані, залучені та вчаться з цікавістю. Вчителі у цих класах бачать переваги використання цих стратегій для того, щоб учні самі відчули відповідальність за результати свого навчання.

Різноманітні навчальні стратегії для вмотивованого навчання

Навчальні стратегії, що дозволяють мотивувати учнів і залучити їх до навчального процесу складають основу сучасної освіти. Дослідження показують, що використання певних стратегій дозволяє помітно підвищити ефективність шкільної освіти. 

Наявні досвід і знання >
Прочитайте про те, наскільки важливо при поясненні нового матеріалу спиратися на наявні досвід і знання учнів.

Графічні засоби візуалізації знань >
Дізнайтеся про те, як можна використовувати в роботі на уроці графічні інструменти візуалізації знань.

Навчання в співпраці >
Ознайомтеся з різними стратегіями навчання в співпраці та навчіться використовувати їх у навчальному процесі. 

Зворотній зв'язок >
Розберіться з тим, як зворотній зв'язок з учителем і однокласниками мотивує учнів і може бути інтегрований до навчального процесу.

Ситуація успіху >
Дізнайтеся про те, як створення ситуації успіху учнів мотивує й активізує їх навчальну діяльність.

Постановка запитань >
Ознайомтеся з різною технікою формулювання запитань, включаючи метод Сократівських запитань з декількома прикладами.

Приклади та моделі >
Підбір учителем прикладів та моделей ситуації використання нової навички може бути ефективним способом її освоєння.

Застосування комп'ютерів та ІКТ >
Навчіться тому, як треба долати труднощі, пов'язані з використанням комп'ютерів та інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) і як слід максимально ефективно їх використовувати.

Додаткові ресурси

Існує велика кількість мережевих ресурсів і публікацій щодо ефективних стратегій навчання.

Додаткова інформація >